Potrebe
Tražili ste potrebe za: IT oprema Poništite pretragu
Centar za socijalni rad u Arilju ima potrebu za uređenjem kancelarije koja bi imala šalter, jer upravo zbog velikog broja stranaka koje ulaze u standardne kancelarije zaposlenih samo sa maskama, većina zaposlenih je obolela od kovida 19 u oktobru mesecu 2021. godine. Takođe, pored kancelarije koja bi imala šalter, potrebne su i zaštite na svakom radnom stolu (od pleksiglasa ili sl.). Kancelarija koju je potrebno urediti ima problem prokišnjavanja zbog probijanja vode ili otapanja snega kroz nastale pukotine ravnog krova iznad prostora kancelarije. Centar ima oko 1000 korisnika usluga na godišnjem nivou po raznim osnovama a svakodnevno cirkuliše veliki broj ljudi kroz Centar.
Prihvatilište za žene i decu žrtve porodičnog nasilja – Sigurna kuća u Pančevu, počela je sa radom 1. januara 2012.godine i od onda funkcioniše pri Centru za socijalni rad “Solidarnost” Pančevo. Kuća je namenjena smeštaju žena sa iskustvom porodičnog nasilja, sa ili bez dece, sa teritorije opština Južnobanatskog okruga. Kuća pruža usluge sigurnog smeštaja, psihosocijalne podrške, bazične emocionalne, fizičke i egzistencijalne sigurnosti ženama i deci u procesu osamostaljenja i organizovanja života bez nasilja, kao i pravno informisanje žena žrtava porodičnog nasilja. Kapacitet Prihvatilišta za smeštaj je 15 korisnika prema aktuelnoj licenci za rad. Licenca je idata 10.06.206.godine, kao privremena licenca, obzirom da objekat Prihvatilišta ne ispunjava standre prostornih uslova za smeštaj licenciranog broja korisnika. Aprila 2021.godine podnet je zahtev za obnovu licence a uporedo su započeti radovi za proširenje objekta kako bi se zadovoljili standardi prostornih uslova za smeštaj 15 korisnika.
Tokom decenije rada smeštaj u Prihvatilištu koristilo je 348 žena i 374 dece, SOS telefon je pozivalo više od 3000 građana, a na individualni savetodavni razgovore dolazilo preko 300 žena.
Opšti cilj realizacije projekta jeste bezbedniji, funkcionalniji boravak žena i dece žrtava nasilja u porodici – korisnika Prihvatilišta, efikasnije svakodnevno funkcionisanje, unapređenje kvaliteta života tokom boravka u Prihvatilištu koji je značajno unazađen uslovima rada tokom pandemije, kao i održavanje i unapređenje kvaliteta stručnog rada (kako psihosocijalne podrkše i pravnog informisanja tako i radno okupacionih kativnosti i kreativnih radionica) u skladu sa potrebama korisnika.
Centru za socijalni rad Novi Sad se za pomoć obraća veliki broj korisnika što se da videti i iz izveštaja iz 2020.godine. U toku 2020. godine realizovano je 44.740 prava, mera, usluga i stručnih postupaka socijalne i porodično –pravne zaštite. U toku 2020. godine, podneto je 1.456 novih zahteva za novčanu socijalnu pomoć. Ovo pravo je, u toku 2020. godine, ostvarilo 2.484 porodice sa 5.903 članova.
Pravo na dodatak za pomoć i negu drugog lica je, u toku 2020. godine, realizovalo je 1.619 korisnika, a pravo na uvećani dodatak za pomoć i negu drugog lica 1.762 korisnika.
Za vreme pandemije Služba je radila u izmenjenim okolnostima. Zaposleni su obavljali poslove van radnog vremena, sačinjeni su prioriteti u postupanju, nije bilo kašnjenja niti nerešenih zahteva. Neki poslovi su rađeni smanjenim obimom, dok su drugi bili u povećanju. Rad Službe je bio usmeren pre svega na unutrašnju organizaciju i saradnju sa određenim ustanovama i institucijama u situaciji hitnog postupanja (Gradske uprava, Ministarstvo, Crveni krst i sl.). Rad sa strankama je reorganizovan prema epidemiološkim preporukama nadležnih u smislu njihovog restriktivnog dolaska. Omogućeno je svim strankama da 24 sata imaju mogućnost da podnesu zahtev, sem elektronskim putem i poštom, ostavljanjem pismeno u poštansko sanduče ispred zgrade Centra.
Radnici Centra su organizovali i smenski rad u trajanju 24 časa dežurali u Call centru u zgradi Skupštine Grada Novog Sada
U cilju podizanja kvaliteta informisanosti građana i obezbeđivanja boljeg pristupa uslugama socijalne zaštite, Centar za socijalni rad Novi Sad ima potrebu za izradom digitalnih informativnih sadržaja koji predstavljaju izvor informacija o pandemiji, obaveštenje o pravima i uslugama iz oblasti socijalne zaštite. Providni digitalni poster predstavlja najbolje savremeno rešenje, najkreativnije prenosi informacije i obaveštenja, kako bi do izražaja došla njihova važnost.
Očekujemo da će se uvođenjem nove računarske opreme postići bolja, brza, preciznija komunikacija za svim relavantnim učesnicima u radu (organizacione jedinice u UKCS, RFZO, drugi). Očekujemo da će nabavka vozila dovesti da se smanji ručna manipulacija i ručno voženje tereta po krugu UKCS (po svim vremenskim uslovima) i na taj način smanjiti opasnost od nastajanja povreda u saobraćaju.
Opšti cilj projekta je stvaranje uslova za dostupnost i održavanje svih oblika podrške ženama koje su u procesu dijagnostike, lečenja i rehabilitacije ili se suočavaju sa progresijom bolesti (metastaze) u vreme potencijalne pandemije ili postpandemijske situacije COVID-19 kada se očekuje znatno povećanje novootkrivenih slučajeva.